poniedziałek, 23 maja 2011

don't stop!

dzisiejszy dzień w sumie upłynął mi na oglądaniu gossip girl (na początku byłam dość sceptycznie nastawiona do tego rodzaju, ale ten serial baaardzo wciąga, poza tym coraz częściej zauważam u siebie symptomy blair...), wyklejaniu jakiejś pracy na tech, muzycznej i miłym spacerze...
kurdeee, chce mi się jakiś koturnów. tylko mam problem... mam 174 wzrostu i już jestem wysoka... a dopiero w co najmniej 10cm koturnach :C (te które mi się podobają zazwyczaj są jeszcze wyższe). ale pomarzyć zawsze można :)
obiecuję, że jutro dodam ciekawszy post, bo przynajmniej nie będę siedzieć w domu cały dzień (prawie)... nie lubię siedzieć bezczynnie w domciu ;x
zdjęcia z dzisiaj:



kotson sąsiadów.

3 komentarze:

  1. O , dzięki przypomniałaś mi o kupnie koturnów ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam Gossip Girl... :)
    U mnie do wygrania STYLOWE BUTKI,
    http://misscferreira.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak Gossip genialne szkoda, ze nowy sezon dopiero we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń